Opinie o Nas
Kerastase Kąpiel THÉRAPISTE [3-4] 250 ml
Kerastase Kąpiel THÉRAPISTE [3-4] 250 ml
71,00 zł 64,00 zł
szt
Kerastase Bain Lumière Shampooing - Szampon 250 ml
Kerastase Bain Lumière Shampooing - Szampon 250 ml
89,00 zł 83,00 zł
szt
Kerastase Kąpiel Wzmacniająca 1-2 250 ml
Kerastase Kąpiel Wzmacniająca 1-2 250 ml
71,00 zł 62,00 zł
szt
L`OREAL NUTRIFIER SZAMPON 300 ml
L`OREAL NUTRIFIER SZAMPON 300 ml
37,00 zł 28,00 zł
szt
L`OREAL NUTRIFIER ODŻYWKA 200 ml
L`OREAL NUTRIFIER ODŻYWKA 200 ml
50,00 zł 38,00 zł
szt
LOREAL ABSOLUT LIPIDIUM SZAMPON 500 ML
LOREAL ABSOLUT LIPIDIUM SZAMPON 500 ML
65,00 zł 45,00 zł
szt
KERASTASE NUTRITIVE MAGISTRAL odżywka 1000 ml
KERASTASE NUTRITIVE MAGISTRAL odżywka 1000 ml
264,00 zł 236,00 zł
Kerastase Mleczko Odżywcze 1000 ml
Kerastase Mleczko Odżywcze 1000 ml
264,00 zł 236,00 zł
L’OREAL BLONDIFIER GLOSS Szampon 1500 ml
L’OREAL BLONDIFIER GLOSS Szampon 1500 ml
99,00 zł 76,00 zł
Kerastase Blond Cicaplasme - Serum 150 ml
Kerastase Blond Cicaplasme - Serum 150 ml
140,00 zł 112,00 zł
szt
Loreal Infinium Pure Strong 300 ml
Loreal Infinium Pure Strong 300 ml
19,00 zł 14,00 zł
szt
L’OREAL BLONDIFIER BLONDE BESTIE Spray 150 ml
L’OREAL BLONDIFIER BLONDE BESTIE Spray 150 ml
55,00 zł 33,00 zł
szt
LOREAL PURE RESOURCE SZAMPON 500 ml
LOREAL PURE RESOURCE SZAMPON 500 ml
65,00 zł 45,00 zł
szt
Kerastase Blond Masque Ultra Violet - Maska 200 ml
Kerastase Blond Masque Ultra Violet - Maska 200 ml
160,00 zł 149,00 zł
szt
Kerastase Densifique odżywka 1000 ml
Kerastase Densifique odżywka 1000 ml
270,00 zł 242,00 zł
Loreal Infinium Pure Extra Strong 300 ml
Loreal Infinium Pure Extra Strong 300 ml
19,00 zł 14,00 zł
szt
Kerastase Densifique Kąpiel 1000
Kerastase Densifique Kąpiel 1000
210,00 zł 156,00 zł
Loreal Infinium Strong, lakier do włosów, 300 ml
Loreal Infinium Strong, lakier do włosów, 300 ml
19,00 zł 14,00 zł
szt
Kerastase Cement Odbudowyjący 200 ml
Kerastase Cement Odbudowyjący 200 ml
98,00 zł 86,00 zł
szt
L’OREAL BLONDIFIER Odżywka 200 ml
L’OREAL BLONDIFIER Odżywka 200 ml
52,00 zł 38,00 zł
szt
L’OREAL BLONDIFIER GLOSS Szampon 500 ml
L’OREAL BLONDIFIER GLOSS Szampon 500 ml
65,00 zł 45,00 zł
szt
Kerastase Cement Odbudowyjący - 1000 ml
Kerastase Cement Odbudowyjący - 1000 ml
264,00 zł 236,00 zł
L`OREAL LISS UNLIMITED SZAMPON 500 ML
L`OREAL LISS UNLIMITED SZAMPON 500 ML
65,00 zł 45,00 zł
szt
KERASTASE NUTRITIVE MAGISTRAL maska 500 ml
KERASTASE NUTRITIVE MAGISTRAL maska 500 ml
196,00 zł 176,00 zł
szt
LOREAL AMINEXIL DENSITY ADVANCED SZAMPON 500 ML
LOREAL AMINEXIL DENSITY ADVANCED SZAMPON 500 ML
65,00 zł 45,00 zł
szt
Kerastase L'incroyable blowdry creme
Kerastase L'incroyable blowdry creme
99,00 zł 69,00 zł
szt
L’OREAL BLONDIFIER COOL Szampon 500 ml
L’OREAL BLONDIFIER COOL Szampon 500 ml
65,00 zł 45,00 zł
szt
L`OREAL VITAMINO COLOR SZAMPON 500 ML
L`OREAL VITAMINO COLOR SZAMPON 500 ML
65,00 zł 45,00 zł
szt
L`OREAL NUTRIFIER SZAMPON 500 ml
L`OREAL NUTRIFIER SZAMPON 500 ml
65,00 zł 45,00 zł
szt
Produkt dnia
Loreal Infinium Strong, lakier do włosów, 300 ml
Loreal Infinium Strong, lakier do włosów, 300 ml
19,00 zł 14,00 zł
szt
Kerastase Densifique Maska 200 ml
Kerastase Densifique Maska 200 ml
122,00 zł
szt
Loreal A-Head Web 150 ml
Loreal A-Head Web 150 ml
34,00 zł
szt
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje towaru

1.   REKLAMACJA PRODUKTU
(DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU)

1.1.      Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.

1.2.      Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacja towaru”.

1.3.      Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

1.3.1.    pisemnie na adres: Al. Komisji Edukacji Narodowej 36 lok 47 02-797 Warszawa;

1.3.2.    w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: Biuro@agneess-sklep.pl;

1.4.      Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

1.5.      Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

1.6.      W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres Al. Komisji Edukacji Narodowej 36 lok 47 02-797 Warszawa. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

1.7.      Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 6.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 6.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.

2.   POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

2.1.      Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

2.2.      Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

2.2.1.    Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).

2.2.2.    Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.

2.2.3.    Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl